Printfriendly

torsdag den 26. november 2015

BLACK FRIDAY... det er djævelsk ...godt !

Egentlig mangler jeg ikke noget, som i overhovedet, og da slet ikke garn!!

Men det var så kun lige indtil jeg fik denne mail - én af de mange, der ender i mail boxen, og som nemt kan friste én over evne.

Læs ordet 'lammeuld'....luk øjnene og 'smag' på det !! 
Sådan fik jeg lige et total black out og kom i vildelse til at bestille et ukendt antal nøgler - til en pris, der næsten ikke er værd af nævne.
Men er du ikke til lammeuld, er der også flere andre gode tilbud!


Har du det lige som jeg, så kan du stadig nå det - prisen pr. nøgle er kun kr. 11,25 (det er -50%)

- og kan købes lige HER


Så nu kan jeg endelig få taget hul på et længe ønsket projekt, nemlig et skønt hyggetæppe til MIG, MIG, MIG :-)


Men hvilket mønster?!.....hmm, jeg må i tænkeboks...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar