Printfriendly

fredag den 1. august 2014

Gør-det-selv stof knapper fra TIGER



Jeg må sige, at jeg ofte er blevet overrasket over prisen på knapper, når jeg skulle finde det helt rigtige som prikken over i’et til mit færdige arbejde. 

Men så faldt jeg en dag over et billigt kit med 'gør-det-selv' knapper i TIGER og tænkte, at det ville være passende med et lille indlæg om, hvordan du nemt og billigt kan lave fine custommade stofknapper med - eller uden polstring.

Og hvis du, ligesom jeg af og til kommer til at smide emballagen ud, uden først at have læst brugsanvisningen bagpå, så er der førstehjælp i denne GUIDE.

Tilfredsstillende resultat

2 kommentarer:

  1. Har også købt de knapper i Tiger, og stof hos søstrene, og lavet en masse knapper, som jeg har brugt til hårelastikker. Det er vel nok en god idé, at bruge lidt polstring, det havde jeg slet ikke overvejet, men det skal da prøves. Og du har helt ret, knapper er enormt dyre.

    SvarSlet
  2. Det lyder da også som en rigtig god idé med hårelastikker - måske jeg skulle prøve det en dag :-) Tror nok, at jeg skal finde på flere sjove ting at bruge de knapper til, for de har en rigtig god størrelse :-)

    SvarSlet