Printfriendly

søndag den 6. juli 2014

Små håndklæder - harlekin & trekanter





Jeg netop lavet disse fantastiske små køkken håndklæder i harlekinsmønster efter opskrift af Tine Tich Tach.

Håndklædet yderst tv (med de små trekanter) er dog mit eget design, og opstod spontant, da jeg ikke var helt færdig med at hækle håndklæder, men alligevel trængte til lidt forandring.





Jeg synes, de tilfører hjemmet et strejf af luksus og giver et skønt farvetouch til den lyse nordiske stil, som mange af os har adopteret i de sidste par år. 




Mønstret er nemt at følge og det går rigtig hurtigt fremad med stangmaskerne. 
Jeg besluttede også at lave en lille løs strop med et krokodillenæb til hver, som jeg synes tilfører et mere 'urban look'.

Lav dem i alle dine yndlingsfarver - man kan aldrig få for mange :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar